מכירה שלושה חדרי שינה, Caniço, Madeira, פורטוגל, Estrada dos Moinhos, 97

מכירה - Cod. 43286

  • טיפולוגיה: שלושה חדרי שינה
  • אזור: 890 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 3

וילה זו הממוקמת בקניסו מציעה חיים שלווים ונוחים. עם 3 חדרי שינה ו-2 משרדים בעליית הגג, הניתנים להפיכה ל-T1, זהו הבית המושלם למשפחה או זוג שרוצים לחיות בשקט ובפרטיות. הבית מוקף בשטחים ירוקים ועצי פרי בהם תוכלו ליהנות ממרחב חיצוני מוצל וקריר בימים חמים. יתר על כן, בנכס יש פינת ברביקיו ובריכת שחייה בה תוכלו ליהנות מרגעים עם חברים ובני משפחה תוך הנאה מנופי הים המרהיבים.

הנוף הפתוח הזה של הים הוא באמת אחד היתרונות של הבית הזה. תוכלו ליהנות מנוף מדהים לא רק של האוקיינוס אלא גם מהשקיעה מדי יום מהמרפסת של החדר שלכם. יתר על כן, החשיפה המצוינת לשמש מאפשרת לך להפיק את המרב מהאור הטבעי לאורך כל היום, ולשמור על הבית מסביר פנים ונוח.

פרטיות היא תכונה חשובה של הבית הזה. עם גינה פרטית ובריכת שחייה תוכלו ליהנות מסביבה שלווה ושקטה מבלי להפריע לרעש חיצוני. יתר על כן, לבית מיקום מיוחס באזור שקט ומגורים, מושלם למגורים בשקט ובשלווה.

בקיצור, וילה זו בקניסו היא הבחירה המושלמת למי שמחפש פרטיות, שקט ונוף מרהיב של הים. עם שטחים ירוקים, בריכת שחייה, ברביקיו, חשיפה מצוינת לשמש ומרחבים מסבירי פנים, תוכלו ליהנות מאיכות חיים ייחודית בוילה זו הממוקמת באסומדה, קאניסו.

אל תחמיצו את ההזדמנות הזו לחיות במקום מדהים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB