מכירה קרקע חקלאית, Pedrógão Grande, Leiria, פורטוגל, Várzea Redonda - Figueiró dos Vinhos, Leiria

מכירה - Cod. 31421

  • טיפולוגיה: קרקע חקלאית
  • אזור: 28000 m²
  • חדרים: 8
  • רצפה: 2

תיאור הנכס:
מחיר קטן וחווה מקסימה, בשם Quinta דה Várzea Redonda, מוקף הטבע, העצים עם איכות קרקע מעולה, עם חשיפה מצוינת לשמש ונוף פנורמי פנטסטי על הכפר. עבור אלה שאוהבים ליהנות מהשלווה.
עם כ 28.000m2 של קרקעות באזור הכפרי, אבל רק 3 ק"מ רחוק מן העיר ואת השירותים הקרובים ביותר 60 ק"מ הרחק קוימברה, שוכב כמעט באמצע הדרך בין ליסבון (120 ק"מ) ו Oporto (180 ק"מ) באזור Beiras במרכז פורטוגל , נערץ קוימברה הקנים על גדות נהר Mondego בכבוד מכובד. מלון קוימברה (Coimbra), המצוין באוניברסיטה שלו - העתיק ביותר במדינה - ואוסף מופלא של כנסיות נאות, מנזרים שלווים ומוסדות תרבות תוססים, הינו גם מרכז מסחרי עמוס עם חנויות רבות, בוטיקים, ומבחר מעורר תיאבון של בתי קפה ומסעדות.
הנכס יש שני בתים, אחד לחיות, השני לשיקום, שוקל מקום של פולחן מכרה מים פנטסטי. הקרקע הסובבת מורכבת מגנים, גפנים, עצי פרי, עצי זית, יער ושתי כניסות.
הוא מתאים לפיתוח פרויקט חקלאי, אך גם לתיירות מגורים, שכן הוא קרוב מאוד כמה חופים הנהר Rocas Beach, מתחם פנאי, בילוי ומהנה הממוקם על אגם כמעט 1 ק"מ, ממש בלב Castanheira דה פרה, העיר 15 ק"מ רחוק מן החווה.

הזדמנות מושלמת יש חוות כפרי נחמד עם פרטיות מלאה בסביבה שלווה.

זה נכס, Quinta דה Várzea Redonda, הוא ליד כל 27 כפרים Schist פורטוגזית, אחד היעדים התיירותיים האטרקטיביים ביותר בפורטוגל.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB