מכירה קרקע חקלאית, Odemira, Beja, פורטוגל, Estrada Nacional 1124, Costa Alentejana, Alentejo, Costa Vicentina - Portugal

מכירה - Cod. 43369

  • טיפולוגיה: קרקע חקלאית
  • אזור: 74340 m²
  • חדרים: 0
  • רצפה: 0

"הזדמנות ייחודית: נכס יוצא דופן בחוף אלנטחו 74 הקטרים"

זהו נכס בשטח של 74.339 דונם המתבלט במיקומו המועדף על חוף אלנטחו, בסאו טאוטוניו, במחוז בז'ה, משולב באזור הידוע ביופיו הטבעי, בפוטנציאל החקלאי והחי ובקרבה המצוינת לים. .

האחוזה כוללת בית חווה הרוס עם פוטנציאל לבנייה מחדש של עד 200 מ"ר. מאפיין זה מציע הזדמנות ייחודית לפתח פרויקט יחיד במינו.

הקרקע, ברובה שטוחה, היא אידיאלית לחקלאות ולבעלי חיים, שיטות נפוצות בנכסים סמוכים, ומגדילה באופן אקספוננציאלי את ערך השוק שלה. הנכס כולל גם שטח מיוער עצום (44 דונם) עם אורני אבן גדולים, שנשתלו לפני כ-30 שנה על ידי הבעלים, במצב צומח מצוין ובייצור מלא, וכן שטחי מרעה טבעיים וחלקת אקליפטוס קטנה.

האזור נהנה מאקלים ממוזג עם קיץ חם ויבש, המסייע לפיתוח חקלאי. יתר על כן, עם שטח השקיה של 18.46 דונם ועוד 13.30 דונם המוקדשים לגידולים שונים, האחוזה מציעה קרקע פורייה לפרויקטים חקלאיים ובעלי חיים מגוונים וברי קיימא.

מיקומו אסטרטגי: 3 ק"מ בלבד מקאבו סרדו ומוכנס לפארק הטבע הדרום-מערבי אלנטחו וחוף ויסנטין, ומוסיף ערך סביבתי ונופי להשקעה. נכס זה ממוקם בנוחות לחופים של חוף אלנטחו, לרבות חוף קבאליירו במרחק של 4 ק"מ בלבד, חוף אלמוגריבה במרחק של 11 ק"מ, זמבויירה דו מאר במרחק של 9 ק"מ, ווילה נובה דה מיל פונטס במרחק של 20 ק"מ.

נכס זה מהווה הזדמנות השקעה ייחודית באחד מהאזורים המבוקשים ביותר של פורטוגל, בהתחשב בסמיכותו המצוינת לים (אטלנטי) ובפוטנציאל התשואה המשמעותי שלו.

צור איתנו קשר בהודעה לפרטים נוספים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB