מכירה וילה, Brufe, Vila Nova de Famalicão, פורטוגל, Rua Jorge Ferreira da Costa Ortiga

מכירה - Cod. 31106

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 7600 m²
  • חדרים: 10
  • רצפה: 1

נכס הממוקם על ראש גבעה, כ 500 מטר רחוק משתי העיר Vila Nova de Famalicão ותחנת הרכבת, בשכונה יוקרתית, בטוחה ושקטה של ​​סביבה כפרית. תחנת הרכבת מוגשת על ידי רכבות לכיוון פורטו, לליסבון, למדריד ויגו. Vila Nova de Famalicão היא עיירה קטנה הממוקמת בין הערים ההיסטוריות של בראגה, פורטו Guimarães (שניהם המורשת המילה), וגם בעיירת החוף של Povoa de Varzim.
הנכס כולל שטח כולל של 7.600 מ"ר (1,88 דונם), ומשקיף על העיר ועל הנוף שמסביב, עם דומיננטיות אל עמק הנהר Ave. הבית הראשי מוקף טרסות הנתמכות על ידי קירות גרניט, עם עשרות עצי פרי בהפקה מלאה, בעיקר עצי תפוז של כמה מינים, אבל גם לימון ומנדרינה, תפוחים, שזיפים, קיווי, משמש, אפרסמון ורימון, וגם אבוקדו אחד עֵץ.
הנכס כולל שני בתים.
הבית המרכזי הוא קומת קרקע, בשטח כולל של 250 מ"ר. יש לו ארבעה חדרי שינה, באולם קבלת פנים עם אח פתוח, סלון גדול עם אח פתוח, חדר שירות ומטבח. ליד הבית יש נספחים, בחדר קטן כזה עם תנור אפוי בתנור-עצים לאפות לחם או צלוי, geminated למוסך, אשר הוא בגודל של שתי מכוניות. יש לו גם שני נספחים גדולים ומקורה, בעבר השתמשו למגורי חיה, כי ניתן להמיר בקלות לפונקציות אחרות, כגון בזירת רכיבה יציבה וקטנה. הבית הוא גרניט ובטון הבנוי, אבל כבר ריק במשך כמה שנים, ולכן צריך קצת צבע בית ואת קצת תשומת לב לכל חלונות מהעץ.
הבית השני פונה הכביש מוביל אל מרכז העיר Famalicão. זה בנוי כולו גרניט ויש לו שני סיפורים עם מבנה מוצק מאוד. זהו בניין ישן על 200 מ"ר באזור, וגם צריך קצת סידור מחדש בפנים. קומת הקרקע שימשה בית קפה ובר במשך שנים רבות.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB