מכירה בית, alenquer, Lisboa, פורטוגל, Alenquer-Carnota

מכירה - Cod. 31364

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 4176 m²
  • חדרים: +6
  • רצפה: 2

וילה מפוארת וקסומה אלנקר, בסמוך לצירי תחבורה העיקרי של המדינה (A8, A2, A15) 30 דקות. של ליסבון. יש נכס מעולה זה נופים מרהיבים של ההרים של Montejunto לאדמות המפורסמות המערבית. הוילה מחולקת לשתי קומות, בנייה וגימורים הם באיכות גבוהה, נשמר היטב בארכיטקטורה שלו הוא מהסוג הקלאסי, כל שטח הפנים הוא די גדול. האזור החיצוני בהחלט מתאים לבית. הקומה התחתונה היא בקומה העליונה עצמאית ועזרה לפרטיות המשפחה, זה מורכב 1 בסוויטה חדר שינה, 1 חדר עם מטבח אח. בקומה זו עדיין יש לנו מוסך 4 מכוניות חדר המכונות.
הקומה העליונה היא קומת קרקע לצד הצפוני והוא מורכב 2 סוויטות, 2 חדרים ליחיד, 1 אמבטיה, 1 משרדים, 1 בסלון. 1 חדר אוכל, מטבח 1 ושירותי אורחים 1. הווילה כוללת מזגן בכל חדר, דוד, אספקת מים חמים המקומי באמצעות פאנלים סולאריים מערכת אזעקה.
הנכס כולל גם שטח השופע מסביב, שהינה ברכה ואזור ברביקיו. זהו ללא ספק נכס ייחודי ומיוחד ידי הממדים יש לך (הפנימיים וחיצוניים), ועל הקסם שלה הוא רכושה האידיאלי עבור אלה שמחפשים לגור במקום שבי את היופי הטבעי של הרים בתחום שלטונו, ואיפה לשים שקיעות מרהיבות מציעה אור יחיד במינו אל החלל הזה, ניתן לומר כי כאן גר באזור הכפרי, אבל מאוד קרוב לעיר.
בית המציע לנו את הנוחות האמיתית, כאמור על ידי הסופר הבריטי ג'יין אוסטן, "אין כמו להישאר בבית עבור נחמה אמיתית." זה תלוי בך כדי לבקר אותו ולהפוך אותו לשלך.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB