מכירה ארבעה חדרי שינה, Aldeia do Bispo, Castelo Branco, פורטוגל, Largo Espirito Santo

מכירה - Cod. 42121

  • טיפולוגיה: ארבעה חדרי שינה
  • אזור: 148 m²
  • חדרים: 11
  • רצפה: 2

וילה עם 4 חדרי שינה בשטח של 148 מ"ר, בכפר טיפוסי במרכז פורטוגל, בו תוכלו ליהנות משלווה, טבע ונופים יפים, 5 דקות מפנאמאקור ו-30 דקות מקסטלו ברנקו, קובילה וספרד. נבנה בשנת 1971 בכיכר המרכזית של העיירה, שופץ לחלוטין בשנת 2022, עם כל השירותים (בית מרקחת, מרכז רפואי, מאפייה, סופרמרקט, שוק מקומי, בתי קפה, בריכות שחייה עירוניות, תחנת אוטובוס, בית ספר, מגרש משחקים ועוד). הבית מחולק כך: קומת קרקע עם מטבח וסלון בשטח פתוח (35 מ"ר). מטבח עם פסיפס קרמי, חיקוי עץ ורצפה צפה בחדר. דלתות PVC עם זיגוג כפול, חלבית ואוסילובאנטה. מטבח מאובזר בכיריים, תנור, מחלץ, דוד מים ומכונת כביסה. חדר שירותים (3.16 מ"ר) עם ארון מובנה.
דרך מדרגות אבן שיש נגיע לקומה 1 המורכבת משני חדרי שינה, חדר שינה עם 3 חלונות PVC עם זיגוג כפול והטיה, כילה נגד יתושים, רצפות מרחפות, עם ארון בגדים מובנה (18.23 מ"ר) וחדר שינה/ארון עם מובנה ארון בגדים (9.05 מ"ר), עם חלון לחדר השינה הראשי, לאור ואוויר. הארון מרוהט במלואו. חדר רחצה שלם, עם מקלחת וארון (4.50 מ"ר). בקצה המסדרון יש ארון.
דרך מדרגות עץ נגיע לקומה 2 עם רצפה צפה, בה ישנם 2 חדרי שינה, 1 עם חלון (10.12 מ"ר) ופנים נוסף (10.12 מ"ר), המאפשרים כניסת אור ואוויר. סלון גדול עם 2 חלונות, כילה ודלת צרפתית הנותנת גישה למרפסת שטופת שמש הפונה לכיכר המרכזית (20 מ"ר), בה מקומות חניה רבים, מגרש משחקים לילדים וחדר כושר חיצוני. עם זאת, לווילה יש מקום חניה בדלת לגישה נוחה יותר. לאחד מחדרי השינה יש גישה ללופט עם תקרות גבוהות, בו ניתן ליצור חדר אחד או יותר או מרפסת. תברואה מחוברת לרשת ולסיב אופטי. חלונות PVC בעלי זיגוג כפול הופכים את הבית לקריר בקיץ וחם בחורף. בית זה מושלם גם ללינה מקומית או אפילו לאכסניה, מכיוון שיש לו כניסה עצמאית דרך המטבח. בחוזה שכירות לטווח ארוך תהיה לך תשואה של 6% בשנה, בערך.
ישנם מספר כפרים היסטוריים מסביב, כולל הכפר הפורטוגזי ביותר בפורטוגל: מונסנטו, 15 דקות משם, שבו בתים בנויים בתוך הסלעים. תוכלו להשתעשע על חוף הנהר Serra da Malcata, לבקר במוזיאונים, ללמוד באוניברסיטאות ועוד ועוד.
בואו לראות את הבית הבא שלכם!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB