מכירה בית חוה, Peniche, Peniche, פורטוגל, 2525-348 Atouguia da Baleia

מכירה - Cod. 30487

  • טיפולוגיה: בית חוה
  • אזור: 1200 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 1

הנכס למכירה הוא אזור כחול. השטח הצהוב הוא נסחר נכס יחד עם הנכס למכירה.
הפוך את ההצעה שלך (המציינת את המחיר שהוא מציע לשלם) הבעלים.
כפי הנראה על המפה, ממוקם באזור הכפרי כמה צעדים מאגם סאו דומינגוס, המקיפים של חופים רבים בשלווה וצלילים של ציפורים. סמוך לעיר Peniche והכפר אובידוס, 95 ק"מ משדה התעופה.
הנכס כולל אור החשמל הקל של גישה לאספקת מים, במיוחד באזור המוצג פתרון זמני צהוב, או אחר.
הבניין נכס יפה משנות ה -60 של המאה העשרים, ליד האגם במיקום היש בכל ימות השנה שמש (כ -2 דקות הליכה לקרוא האגם) שבו אתה יכול ללכת קיאקים, דיג, שיט ופעילויות מים אחרים.
יש לו נוף פנורמי של הכפרים מסביב, אשר על ידי מעל המיקום על צלע הגבעה לא ניתן לחסום, ובגלל וסביבתה היא טיפוח וגם טיפוח ביולוגי.
הבית כולל תכנית קומה טובה ומוצקים, חומרי בניין יבשים (אבנים); כפי שהוא נבנה בשנת 1960, כבר, עם אמבטיה, שיפוץ יהיה חכם. יש בבית עץ בתנור הביתי, כולל המטבח כאשר הוא נבנה בשנות ה -60. יש לו מרתף בגודל בנדיבות עם אריחי זכוכית כמה המאפשרים כניסת אור שמש במיקומים נבחרים אסטרטגית. זה כולל גם שטח Anex עליון למרתף של הממדים, אשר היוו כ מאורווה ומחסן תבואה. גם עם כמה אריחי זכוכית המאפשרים כניסת אור שמש במיקומים נבחרים אסטרטגית.
העסקה זמנית עם השטח לצהוב, עם כ -1,000 M2, (לאותו בעל למכור), יהיה אידיאלי עבור עסקים עבור תיירות אגרו, מורכב הרווחה עבור אזרח קשישים, ספקי סמינר למצוין. הפריסה ושימוש Bungalows, יכולים להיות דרך מצוינת לקבל מחדש במהירות כל השקעה, אפילו התמיכה בפעילות הרחצה קיימת בחופים סמוכים או אירועים קשורים.
אזור טיולים נהדר, במיקום שקט ושליו. יכול לעשות רכיבה על אופניים, רכיבה על סוסים. הצעות תרבות בכפרים סמוכים: מוסיקה, פסטיבלי קיץ. גלישת אליפות העולם, ספר לגלישה. נגיש בתוך 5 עד 7 דקות נסיעה ברכב: חוף Baleal, חוף Lagido, Supertubos, וחופים רבים אחרים. בתוך 10 דקות מהכפר ימי הביניים אובידוס.
מיקומו של נכס זה הוא אחד היפים ביותר באזור, וחוף Baleal הוא החוף הכי יפה פורטוגזית (על ידי הסופר ראול Brandão). בזכות תנאי אקלים ממשלתה מיקום נוח ואת דרישת שלום הלוגיסטיקה, זה לעתים קרובות יותר שמש חם עם יותר ימי שמש בשנה.
בקיצור, פנאי בילוי:
גלישה, עף טיסנים, שיט, דיג, תרגול דיג במים עמוקים, טניס, מצנחי רחיפה, טיולי הליכה, חלזונות קטיף, סקי מים, פסטיבלי קיץ כמעט בכל הכפרים וחופים סמוכים, רכיבה על אופניים מסביב לאגם או לטיולים ארוכים יותר, ללכת לחוף הים באופניים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB