מכירה אחוזה כפרית, Povoa do Varzim, Porto, פורטוגל, Porto

מכירה - Cod. 38597

  • טיפולוגיה: אחוזה כפרית
  • אזור: 849 m²
  • חדרים: 13
  • רצפה: 3

וילה יוקרתית באנטאס, אזור אצילי של העיר פורטו, עם שטחים גדולים המורכבת של הבניין הראשי T4 ו בית הארחה T2, עונה על כל הדרישות הבסיסיות הדרושות למי מעריכים איכות, נוחות, רווחה, שלווה וביטחון בלב העיר.
נבנה מחדש לחלוטין בשנת 2001, תכונה זו של מצוינות מציג מאפיינים ייחודיים, להיות במצב ללא דופי של שימור.
ממוקם על Avida dos Combatentes של המלחמה הגדולה, נכס זה עם הגנים הקדמיים והאחוריים זיגוג כפול בכל החטיבות, מחולק לשני בניינים:
בבניין הראשי, עם 4 קומות ו 698.50 m2:

בקומת הקרקע, עם ריצוף עץ מקאקובה עם עיצובי עץ סאטן, והתקרות מטויחות, אנחנו נכנסים לאולם הכניסה המרווח, בו אנו צופים במדרגות המזויפות של ברזל ומדרגות ברונזה מרהיבות. בקומה העליונה, אנו מתמודדים עם סלון נדיב עם אח שיש בו אנו יכולים לצפות בטלוויזיה, כמו גם לשמוע צליל שמגיע בכל הבית, מופעל על ידי מערכת Bang & Olufsen המשרת את הווילה כולה כל החדרים, חדר אוכל גדול עם ריהוט מובנה, מטבח מודרני ענק עם רצפות גרניט שחורות וקירות, מאובזר, עם תנור דו מודאלי, 2 תנורים, מיקרוגל ומכונת קפה, הכל MIELE , ואת המקרר האמריקאי, עם תמיכה של פינוי עם שירותים.

בקומה הראשונה, יש לנו את האזור הפרטי, גם עם ריצוף עץ Macacaúba, עם 4 סוויטות עם כל ארונות מוכללים אור, כל עם חדרי רחצה צמודים עם מדרכות וקירות שיש נדירים, עם אמבטיות או בקתות הידרומסאז 'עם Grohe ו / או שטארק, וחימום של מגבות. זה בולטת יחידת הורים של 60m2 עם ארון עצמאית גדולה וחדר אמבטיה נהדר עם רצפת macacaúba עץ דוני הקירות שיש ירוק, עם אזור סניטריים נפרדים מופרדים על ידי זכוכית מזג זכוכית.

בקומה השנייה (עליית גג), יש אולם של כ -100 מ"ר עם ריצוף עץ, עם מספר כניסות טבעיות של אור טבעי, עם חלונות חשמליים VELUX עם חיישן לחות ואת התמיכה של פריגובר ומיקרוגל, כמו גם 1 wc.

במרתף, הוא ממוקם, ואז אזור כיף של הבית הזה. יש אולם גדול בגודל של 193 מ"ר עם ריצוף שיש לבן, הכולל גם בר שיש לבן, ביליארד, חדר טלוויזיה ובריכה מקורה / ספא מקורה. מערכת גלים, סאונה וגיבוי אמבטיות עם מדרכות וקירות מכוסים גם שיש לבן. מצטיינים גם הוא אריח פאנל עם 24m2 של Mestre Júlio Resende אשר מעטר את קיר הבריכה כמו גם רצפה מורמת המורכבת זכוכית מזג / פלדה / ריגה המאפשר לכסות את הבריכה ובכך להגדיל את האזור החברתי.

בבית הארחה, של 2 קומות עם שטח כולל של 328 m2, הכולל מוסך עבור 4 מכוניות וחדר מנוע:

בקומת הקרקע יש כביסה, אחסנה, חדר גיהוץ, מזווה, תנור עץ מסורתי, שירות טואלט וגישה למרתף המיועד למחסן עם 23 מ"ר.

בקומה הראשונה עם 160m2, יש לנו את בית ההארחה, עם מטבח מאובזר, שירותים עם הרצפה והקירות מכוסים שיש לבן, סלון / חדר אוכל עם ריצוף עץ ו 2 סוויטות שבו הרצפה היא גם על רצפות עץ וחדרי האמבטיה בהתאמה עם רצפות שיש לבנות וקירות.

כל הבית מוגש על ידי הסקה מרכזית (דוודים ROCA), מיזוג אוויר בקומה 1 ובעליית הגג (Chiller), בקרה חשמלית ו / או מרכזית של תריסים, מערכת השקיה אוטומטית, חימום של מי הבריכה עם דוד ROCA עצמאי, מרכזי טלפון, אינטרקום וידאו, שער חשמלי ומוסך עם פקדים, גם עם המשאבה המספקת את בריכת השחייה ואת המים של הכביסה, אזעקה עם מערכת חדירה מחובר האבטחה המרכזית, אבן וצעדים חיצוניים גרניט מסיבי, כמו גם מערכת כללית של גריל פנים (בקומת הקרקע) וחיצוניות ברזל יצוק וברונזה, ואת מערכת תאורה לילה חיצוני של האזור כולו עם זרקורים קבוע בגינה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB