מכירה אחוזה כפרית, PORTO, Porto, פורטוגל, Rua do Almada

מכירה - Cod. 37339

  • טיפולוגיה: אחוזה כפרית
  • אזור: 706 m²
  • חדרים: 14
  • רצפה: 4

Rua do Almada הוא רחוב שבו התגוררו הבורגנים והסוחרים של פורטו, ונצטווה להיעשות על ידי אלה שבאו מאוחר יותר לתת לה את השם "João de Almada e Melo", מושל הנשק של אופורטו, XVIII. זהו הבית הבורגני המקומי האופייני, שנבנה מחדש, נתמך על ידי קירות הגרניט הישנים ומעוגן בקורות ברזל, החזית המשוחזרת במלואה עם אריחים, שם, אחרי הכל, משועבדים היטב את לוחות הבטון המבוצרים והונחו. טיפולוגיה של הבית המאה שיש לנו עכשיו, חדש!

זהו בית בקומת הקרקע ועוד 3 קומות. בקומת הקרקע, הפונה לרחוב, יש לנו חנות עם 108 מ 'של 2 חטיבות, חזית ודלת, עצמאית לחלוטין מהבניין הראשי.
בקומת הקרקע יש לנו מסדרון גישה לאולם הכניסה שבו יש לנו את גרם המדרגות, המעלית והדלת המספקים גישה לאזורים הטכניים, הכביסה, החנות, חדר האמבטיה המלא והאולם עם אור הזניטל שבו ניתן לקבל לייזר חלל או גישה מקצועית, מדרגות לפטיו ובית הקיץ שממערב!

בקומה הראשונה יש גרם מדרגות עם מסדרונות מלאים בגנים קלים תלויים שמובילים אותנו לסלון הממוקם ממזרח עם חלונות יפים מוגנים על ידי דלתות עץ מלא recuperator חום יש לנו שירות שירות ומטבח מאובזר עם חדר אוכל עם נוף וכן גישה ישירה לפטיו שבו ניתן לאכול בלילות הקיץ היפים. תוך כדי הליכה בפטיו יש לנו בחלק העליון של אותו קיץ קיץ קטן שבו במרתף יש לנו דוד כי הוא מוזן משטחים אחסון עבור ציוד מן הפטיו וגינה. בקומה 1 יש דירה מלאה עם סוויטה המשקיפה על הפטיו וחדר האמבטיה עם אור הזוהר ושירות טואלטיקה אחרי חדר משותף עם חדר אוכל ומטבח מאובזר עם כל החדרים גישה ונוף לגינה פרטית לחלוטין.
בחזרה לבניין הראשי יש לנו בקומה השנייה והשלישית 4 סוויטות עם גישה קלה לאנשים עם צרכים ניידות בסיוע, שניים ממזרח עם חלונות גדולים ודלתות ושתיים ממערב עם מרפסות נדיבות שממנו אנו יכולים לצפות בגנים של האציל Rua do Almada מוגן על ידי דלתות גדולות ותריסים אוטומטיים של אלומיניום, באמצע חדר המדרגות המפריד בין אזורי האביב והמערב עם צהרים כי מענג אותנו בלילות ירח!
אם אתה מקצועי ליברלית ללא ספק הזדמנות לשלב את המצבים השונים מבלי לוותר על הנוחות, את הקסם כל כך מעט של ניידות הקל על המיקום של הבית מאפשר. סגור והרחק מהכול באותו זמן!
תזמן ביקור!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB