מכירה קרקע לבנייה, Obidos, Leiria, פורטוגל, Óbidos

מכירה - Cod. 32753

  • טיפולוגיה: קרקע לבנייה
  • אזור: 81510 m²
  • חדרים: 70
  • רצפה: 2

בית פרטי בסגנון בית משותף עבור בריאות בכיר, בריאות & תיירות רפואית, הממוקם באזור המערבי של פורטוגל - חוף כסף - 3 ק"מ מן העיר Óbidos מימי הביניים ובמרחק זהה של הכביש המהיר A8 קישור לליסבון.
פרויקט זה מאושר ומאושר במלואו על ידי הרשויות המקומיות (אדריכלות, הנדסה, אבטחה וגינון), 45 דקות. צפון פורטוגל של הבירה (75 ק"מ), ליסבון, כיסוי 13,581m2 של שטח הבנייה.
הפרויקט מציע 70 דירות עם טרסות הפונות דרומה, ספא ומרכז יופי (טיפולי ריפוי וטיפולים הוליסטיים), מרכז אקוויטי (עם בריכה מקורה וחיצונית לתרגילים ימיים, שיעורים קבוצתיים וטיפולים), מרכז רפואי (אבחון מונע ותוכניות רפואיות כגון כמו בדיקות, Cardio Health Check, סוכרת השחזור תוכניות, מניעת אוסטאופורוזיס הערכת צפיפות העצם, מתח ניהול התוכנית, Detox וירידה במשקל התוכנית, וכו '), אודיטוריום, חדר כושר, חדר המדיטציה ואת הסיפון, ריקוד ויוגה אולפנים, סאונות, חדרי אדים ו Whirlpools, בניין עבור תחביבים וסדנאות, מסעדה ובר, סלון יופי, הספרייה חדר משחקים.

הנכס יש שטח כולל של 8,2 דונם (81,510m²) עם 25.000M2 של גנים, שבילי הליכה גינון מתוכנן. הוא ממוקם באזור גיאוגרפי נהדר בין החוף, הלגונה, 7 מגרשי גולף, מעיינות חמים, והרבה פעילויות ספורט ותרבות. העיר הקרובה ביותר מן האתר, Caldas דה Rainha, הוא 5 ק"מ רחוק הוא עיר תרמית. שטח זמין לגן ירקות אורגני גדל ומטע: 30,000m2. באר מים וחשמל כבר נמצאים באתר.
חשוב להזכיר כי התוכניות ואת הרעיון המקורי / עיצוב יכול להיות שונה. כמו כן, ניתן לשנות פרויקט לפרויקט בריאות ואיכות חיים, המיועד למניעה רפואית ולנסיגה מפוארת.
זוהי הזדמנות השקעה עם סינרגיות בין ענפי הבריאות, האירוח והתיירות הרפואית. ככזה, יש לו פוטנציאל המקור נדיב האיחוד האירופי ופורטוגזית התיירות ואת הסובסידיות הקשורות בתעשייה, ובכך לשפר את הכדאיות שלה.
מחיר מצוין ואפשרות להתחיל את הבנייה באופן מיידי.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB