מכירה בית, Sesimbra, Setúbal, פורטוגל, Rua das Acácias, 12

מכירה - Cod. 25174

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 2425 m²
  • חדרים: 10
  • רצפה: 3

הווילה כוללת 10 חדרים ו -3 קומות. מרתף, קומת קרקע וקומה 1.

בקומת הקרקע, 2 סוויטות מפוארות עם חדר הלבשה, חדר שינה. חדר משחקים. בכניסה לאולם גדול שבו אנו מוצאים מדרגות לקומה העליונה. חדר מרכזי המשקיף על הבריכה ומסלול גולף, 3 חדרי אמבטיה וחצי חדר אמבטיה אחד. חדר אוכל וחדר ארוחת בוקר, חדר חורף, סלון. חדר עם ג'קוזי וסאונה. מטבח עם האי ומחבר את חדר המכונות וחדר האחסון וצורף ללסעוד.

בקומה 1 היא סוויטה גדולה עם חדר הלבשה עם גישה למרפסת יפהפייה המשקיפה על מסלול הגולף.

הווילה יש גם אזעקה, מיזוג אוויר וחימום באמצעות חימום תת רצפתי. כל החומרים הם באיכות הגבוהה ביותר. הדלתות מעץ מלא, ופרטים מעודנים אחרים. יש הרכוש 456m2 141m2 + (מרתף) והוכנס לעלילה של 2425m2, עם הרבה עצים ודשא עם השקיה אוטומטית, מוקף במגרש גולף מדהים.

לוילת שטח אחסון תיבה ל -2 מכוניות ו, גם שמציעה מרחב חיצוני עבור חניה.

במרחק הליכה מליסבון, בסמוך לפרק הטבע וArrabida Azul קוסטה, עם חופים עם מים צלולים, Quinta לעשות פרו הוא אחת הקהילות מגודרות היוקרתיות ביותר ומרתק עם יותר סטנדרטי של פרטיות ואבטחת מעלית.

ממוקם באזור ההיסטורי של Azeitao, עם אקלים מתון ובאמצע יער יפה ועשיר של עצי אורן ואלונים, Quinta לעשות פרו משלב את העושר של מגוון ביולוגי המקיף את המותרות של סט של שירותים ותשתיות, כדי להבטיח סטנדרטים גבוהים של בטיחות ואיכות חיים בכל ימות השנה
רק 30 דקות נסיעה מליסבון, אחת מהבירה האירופית בברכה והקוסמופוליטית ביותר, Quinta לעשות פרו נהנה נגישות מהירה ומצוינת (גשרי אפריל 25 ואסקו דה גאמה) ומיקום מעולה באזור ההיסטורי של Azeitao, שיש כתרחישים ליד מנזר קפוצ'ין - מפורסמים לנוף העשיר שלה ואת היופי הייחודי של המנזר שלהם המשקיף על הים וPortinho - או מושכים חופים של חול דק וSesimbra Alfarim שבו אתה יכול לדוג וליהנות מהדגים הטובים ביותר.
עם אקלים מתון ומיקום מעורר קנאה, Quinta לעשות פרו הוא ממוסגר על ידי כמובן מרהיב גולף (סעיף 72), שנחתם על ידי האדריכל האמריקאי רוקי Roquemore.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB